RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

Apa punye turr la

Awal tahun haritu aku telah mendaftarkan orang umah aku untuk mengambil lesen memandu di IKMP perlis.

Bila tye wakil dorg tu ada disediakan pengangkutan ke tak dari tempat tinggal aku dia cakap boleh dirunding.

Bila dah start blajo bawak keta( setelah abis sume test komputer dan sebagainya) aku tye lagi skali kat dorg pengangkutan ada disediakan ke tak dia cakap tye pengajar.xpe, aku boleh rileks lagik.

Bila pi tye pengajar lak dia cakap bukan urusan dia amek pelajar nih. so, dia suruh tye kaunter.

Cilakak punye turrr....hangin beb. apa citer nih. tolak sana, tolak sini. hampeh tol la.

Sebelum tu,ada lagik yang aku tak puas ati pasal IKMP nih. pengajar cakap tunggu cukup sebulan pas lesen matang baru leh ajo bawak keta. dalam ati aku musti ada yang tak kena ngan dorg nih.

Aku memang tak puas ati tol ngan IKMP nih. staf dorg pon xbagi layanan yang baik pada pelanggan. aku ada cakap aritu, buat lesen kat KL lagi murah baru RM650, kat perlis nih sampai RM850.

apa dia cakap beb? kalau murah sangat kat KL pi buat kat sana la. pergh...panas beb.

Selama ni aku dok ingat perkhidmatan yang baik bila tengok student aku buat kat dorang. pergi blajo diambil, abis blajo dihantar. rupanya tak.

Sial la IKMP!

0 comments:

È