RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

bengkek jer gua

hari ni aku kena setelkan presentation budak2 projek sem 6. sepanjang aku dok kat perlis nih aku rasakan yang ni ler paling menghampeskan.

aku berkursus+bercuti adik aku kawen hampir 2 minggu satu hape projek diornag tak jadik. pening aku.

camne la diorang nak compete ngan student poli,adtec, ilp, jmti, msi, gmi, mfi dan lelain tah la.

tu pun kalu diorang nak keje makan gaji. kalu xnak keje makan gaji lebih baik jadik usahawan.

dalam bebanyak 40 orang tuh dimana satu kumpulan 4 orang takde kumpulan yang dapat siapkan+dapat run+dapat ikut line robot diornag tuh.pengetahuan elektronik yang diorang timba selama 5 sem di politeknik ni cemana tah.

hurm.....berserabut aku.

BENGKEK JER!!!

0 comments:

È