RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

hambik ko...

ujung thun lepas, lepas jer final exam budak2 poli nih aku masuk kejap2 jer dalam lab aku tuh. sajer...

tgk2 pe yang patut. repair pe yang boleh repair. cat pe yang bleh cat. tgh syok dok wat cat aku dapat kegatalan yang amat sangat.

aku mtk tolong makcik2 cleaner investigate pe yang ada kat lab aku tuh. diorang cakap ada kucing mampos. aduyai...

cemana lak kucing leh mampos dalam lab aku nih. diorang ckp yang kucing tuh dah nak reput. ada kutu yang hurung kat bangkai tuh.

kalu g dekat abis kita diserang. pastuh kena gigit. pastuh jadik gatal.

bukan stakat gigit, kutu nih hisap darah skali...


terus aku nelepon orang yang rasakan sesuai utk setel benda nih. tp masih dalam pengetahuan ketua aku lor.( tu pon ada orang tak puas ati pasal aku tak gitau dia pasal tak melalui dia...ah biarla dia)

sok nya datang la orang dari spital kangar. dari unit vektor dan kawalan penyakit. abis disembur lab aku.

sembur


sembur


ya..sembur n musnahkan mereka

bila diorang dah balik. aku pon jalankan keje cam biasa kat situ (bila segala advice yg dorg bagi tuh dah aku buat)


rupanya ada lagi. ai yai yai...

tepon lagi pas 15 hari. malu aku asik nak panggil dorg jer.

dorang pon datang. semburan kali ni lebih kuat sebab bancuhan lebih pekat n terdiri dari 2 jenis. 1 utk musnahkan binatang tuh. 2 utk musnahkan telur binatang tuh.


aku bila dah setel, dorang pon balik la. nah kau. hambik kau. abis seluruh badan aku, badan joe, badan bini aku, badan kak yah cleaner kena serang ngan kutu nih. skrg masa utk aku lak tgk kemusnahan ko. hambik ko!

geng unit vektor baru sampai

brader ni setelkan telur kutu
brader ni lak setelkan binatang lak



tq brader2 dari unit vektor HTF, jasamu dikenang

4 comments:

roshaizul said...

kutu apa sarom? kutu babi ke?

ishaharom said...

tah...aku pon xtau...beso skit dr kutu kepala. dia jenis yg isap darah. bleh lompat2 n terbang. dia hurung bangkai kucing kat lab aku

kokospolios said...

Kutu terbang yang besar la tu.

Aku cadangkan kalo nak pulih cepat, ko rendam je badan dalam ubat sembur tu. konpem sihat dan kulit pasti tampil lebih cerah...

ishaharom said...

idea diterima tp xleh pakai...

roshaizul said...

kutu apa sarom? kutu babi ke?

ishaharom said...

tah...aku pon xtau...beso skit dr kutu kepala. dia jenis yg isap darah. bleh lompat2 n terbang. dia hurung bangkai kucing kat lab aku

kokospolios said...

Kutu terbang yang besar la tu.

Aku cadangkan kalo nak pulih cepat, ko rendam je badan dalam ubat sembur tu. konpem sihat dan kulit pasti tampil lebih cerah...

ishaharom said...

idea diterima tp xleh pakai...

È