RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

lahanat punye telemarketing TM

aku cukup bengang skrg...

warghhh!!!

aku dapat panggilan daripada TM melalui telemarketing diorang. aku melanggan streamyx utk rumah aku ni, dan bil yang sampai kat aku ni pon berasingan dari bil telepon rumah. sales person dalam tepon tu bg la satu offer voice deal 68 yang sememangnye aku tak tahu menahu akan kejadah hape mende ni.

aku tye kat sales person tu yang adakah bil internet aku termasuk dalam pakej ni, dia kata YA.

aku pon melanggan.

bile dah langgan aku nengok bil cam biasa. seingat aku, bil umah aku ni tak penah agi terputus.

tup2...

tenet tak bleh.

eh pahal lak ni. bila aku kol dia cakap tak bayo lagik. eh, bukan ke aku dah bayo ke rm150 bln lepas. dia kata tu bil lain.

td aku kol lak dia kata bil tepon n bil tenet lain2. hntar kat lelain.

cilakak.aku dah terkena tipu dengan si lahanat mane tah sales person TM tu.

lantas aku pon mengensel voice deal 68 tu. dan tak semena2 aku kena penalti rm100.

bangsat tol.

ni ke cara TM meniaga?

panas aku ni....

warghhhhh!!!!

0 comments:

È