RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

shud i say gud bye to windows?..

lame betoi aku tak menghapdet blog ni. yg dok jejenguk tu terima kasih atas sokongan. walaupun tak banyak sgt kerja nk disetelkan kerja2 blogging rasa cam malas lak. haha

biarpun byk jugak perkara boleh dikongsi disini, dek kerana kewarasan kemalasan tu tahap cipan makanya tak leh la nk berkongsi. heh

kerja2 frgs, kerja2 mengajo, hal-hal melancong, berenti jadi warden kamsis, dan terkini telah menjadi pengguna epal kena tokak. haha

ini baru saje aku mulakan dalam beberapa ketika waktu yang takle lame sgt. beberapa hari ketika mahu berhari raya. ia berlaku secara tetiba saje ketika meneman sahabat yang kesakitan lobang bon*** yang dah bertahun lama kesakitan tu dialami beliau ke rumah pengamal ubat tradisional ni. ketika balik dari acara mengubat tu, saje sembang pasal epon yang sedang dia pakai.

aku tertrigger dgn kepantasan epon tersebut yang sangat cekap mendapatkan lokasi semasa dalam apps gps dia. wallawei!

recce punya recce tye pye tye akhirnya terjatuh hati juga menukarkan enpon cap taiwan yang sangat lembap mendapatkan signal gps dan apatah lagi sangat lambat merespon ketika aku termasuk dalam voicemail org di panggil. apapon terima kasih kepada beliau yang sudi berkhidmat utk aku selama setahun lebih juga(ke lebih, entah) adanya.

yang menariknya aku telah membeli epon cap epal kena tokak tu dengan wang emas! wah, macam citer p romli lak.

penjimatan hasil pembelian tersebut agak besar berbanding jika dibeli menggunakan kertas yang mempunyai nombor.

kemudiannya, aku juga telah memilih utk mendapatkan aipet yang pada waktu dan ketika mencari2 tablet yg sesuai (meriki juga tablet cap korea yang mengeluarkan mesin basuh juga adanya) utk digunakan pada waktu kerja. memang best guna epal kena tokak ni.

jga aipet ni pembelian menggunakan wang emas dan perak! penjimatan lebih 20% juga adanya dengan menggunakan wang emas  tersebut. wang emas, saya mesti pilih!

jadi, bila dah berkurang wang emas tersebut maka perlulah aku mereplace tempatnya yang telah aku ambil untuk bermuamalat.

so, epal kena tokak berganda lebih baik dari tetingkap bagi aku. selepas dah replace wang emas yang dah digunakan tu macam nak beralih pula kepada mek dimana keadaannya sepertimana mesia ni yang dah lama beku dalam otak ni dengan ameno jadi tidaklah ada salahnya beralih alternative choice yang ada sekarang.

yang tu kena amek masa jugaklah nak kumpul....

thus, shud i say welcome to mek and say gudbye to tetingkap...? i almost there...haha

0 comments:

È