RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

blog baru...

1- aku skrg ni nak update blog ni punye la susah.

2- masa sangat mencemburui aku.

3- sem ni aku kena ajar 23jam kredit. pergh...memang byk la aku pye masa spend kat kelas jer.

4- sebelum masuk kelas dah tentu aku kena prepare pe yg patut. bahan pengajaran, kedatangan, nota2 n sbgnye.

5- so, untuk memudahkan aku bagitau pelajar2 aku tentang pe2 aku dah buat blog subjek berkaitan untuk bagi hebahan, take home test ke, nota2 ke n kawasan yang sewaktu dengannya.

6- kalau nak harapkan fotostat di opis tu pon aku dah abis banyak masa buat kerja2 tu.

7- so, untuk pelajar2 yang berkaitan korang boleh access subjek E3042- Instrumentasi di e3042.bogspot.com n untuk pelajar Projek 2 Diploma E4006 di e4006.blogspot.com

0 comments:

È