RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

bermulanya sem baru

1- lusa, 19 Januari 2009 rutin aku seperti biasa bermula seperti biasa.

2- kursus yang aku kena ajar pon sama saja. instrument, amali wiring dan juga penyelaras projek.

3- baru2 ni aku dilantik jadi ajk pusat islam ptss. bagi aku, insya allah tanggungjawab ni adalah tanggungjawab ummah yang aku perlu pikul.

4- bila tanggungjawab bertambah maksudnya beban makin bertambah. tanggungjawab sebagai suami, tanggungjawab sebagai pendidik, tanggungjawab terhadap masyarakat islam dan tak lupa tanggungjawab kepada Yang Maha Esa, kepada Rasul-Nya serta kepada ibu bapa.

5- aku skrg ni berkira-kira untuk menyertai kumpulan warden kamsis ptss.

6- tah ok ke tak aku pun tak tau. pe yang aku tau bila jadi warden seolah2 watak bengis, ganas dan sadis musti ada dalam perwatakan. huhuhuhu

7- perlukah aku menyertai aku pon tak pasti. aku kena bincang dengan konco-konco aku dulu untuk menyertai puak2 warden ptss tu.

3 comments:

adanz said...

wei ang ingat leh jd warden ni glamer ka? aku rasa nyampah tahap nak muntah dah ni... tunggu masa je aku nak muntah.... uwwweeeeeeeek!

ishaharom said...

cam ampeh

aien~s corner said...

xyah join la

adanz said...

wei ang ingat leh jd warden ni glamer ka? aku rasa nyampah tahap nak muntah dah ni... tunggu masa je aku nak muntah.... uwwweeeeeeeek!

ishaharom said...

cam ampeh

aien~s corner said...

xyah join la

È