RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

Lawatan Industri ke Johor

1- Sekarang ni aku sedang membuat lawatan industri pelajar2 aku kat negeri johor ni.

2- perjalanan ni aku rasakan cukup jauh.

3- siap leh silap jalan lagik.

4- tah cemana punye suwei masuk kampung-kempung kecik di dalam kawasan bukit kepong.

5- hampeh tol. seb bek bawak map.kalu tak dah tentu aku ngan jo mengalami kesesatan yang nyata.

6- hari ni aku akan melawat 4tempat rasanya.

7- segamat, parit raja 2 tempat n di kota tinggi. aku kira2 hampir 2ratus kilometer perjalanan hari ni.

8- huarghhh....ngantuk n letih bawak keta malam tadi pon xabis lagik. korang-korang ada ubat kuat yg bagus tak bagi badan aku tahan 3hari kat johor ni?

4 comments:

koi said...

hang makan la tempe!!!

baru la Johor wak

adanz said...

anak tikus yg masih merah amat seswai utk iteeww

ishaharom said...

hahaha.ampeh tol. bukan nak tahan lama yang tu bro.

makan tempe eh? dah lama gile xmakan pisang goreng cicah sambal kicap. balun banyak aritu kat mersing.huhuhuhu...lepas gian...

NuAfZaN said...

rindu parit raja parit hari haji rais (paris) parit sameon parit karjo parit botak dan kawasan sewaktu dgnnya..

koi said...

hang makan la tempe!!!

baru la Johor wak

adanz said...

anak tikus yg masih merah amat seswai utk iteeww

ishaharom said...

hahaha.ampeh tol. bukan nak tahan lama yang tu bro.

makan tempe eh? dah lama gile xmakan pisang goreng cicah sambal kicap. balun banyak aritu kat mersing.huhuhuhu...lepas gian...

NuAfZaN said...

rindu parit raja parit hari haji rais (paris) parit sameon parit karjo parit botak dan kawasan sewaktu dgnnya..

È