RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

Tak salah kalau mencuba

Aku dapat satu mesej pendek dari sape aku pon xtau...

pastu aku klik jer la web page ni.

Aku baca punye baca ada gak pekdah wat gini. belom cuba lom tau...

pastuh aku pon mencuba. nak expalin bebanyak pon aku tak tau cemana eh. konsepnye aku rasa cam nak membantu bersama sama. aku bagi kat hang, hang bagi kat aku. lebih kurang gitu la...

so, korang klik sini >>>>>> Sumbangan Bersama <<<<<<<<<


tak salah kalau korang pon mencuba gak. ada ubi ada batas, hang bagi aku balas.

klik jer, pastu baca la sat....

http://www.sumbanganbersama.com/?id=ishaharom.

1 comments:

adanz said...

errr saya mencadangkan agar blog ini ditutup buat sementara waktu kerana blogger ini agak sibuk akhir2 ini kerana menjadi guru sekolah memandu...

adanz said...

errr saya mencadangkan agar blog ini ditutup buat sementara waktu kerana blogger ini agak sibuk akhir2 ini kerana menjadi guru sekolah memandu...

È