RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

3D2N di Bandung

Dah lama aku nak update pasal percutian aku ke Bandung haritu (dah sebulan pon g)... jadi cam malas lak nk update blog ni.

actually aku g 5D4N ke sana. masih igtkh korang sebulan yang lalu kejadian Gunung Merapi meranapkan pelancongan di Jogjakarta. termasuklah jugak aku. ranaplah impian aku ke sana. Allah maha penyayang. Dia bg jugak aku p (igt kot tket dah cancel) airasia bagi jugak utk tukar route. aku pilih Jakarta.

dugaan tol trip aku kali ni. nape? aku ada pertandingan Robogamez 2010. abih ari ahad(14/11). patutnye aku g Sabtu (13/11) tp sebab usaha dah hmpir 3bulan utk mengerjakan robot ni aku tunda ke hari isnin (15/11). so, trip aku dari 15-17/11.

trip kali ni takde la best sgt...
aku tunjuk gambo dah la...















0 comments:

È