RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

hari minggu yang lalu...

alangkah leganya bila 25hb menjelma....huhuhuhu

bulan lepas awal sangat encik gaji telah datang...alahai gaji yang tak seberapa...tak pe la. daripada aku menganggur baik ada keje mulia gini...heheh

dan pada hari ahad yang lepas(semalam ler tuh) aku bejaya keluar dari kepompong takde wet selama hampir 2bulan. hahahaha

ke siam tujuan aku..huhuhu

masuk melalui tempat biasa...padang besar perlis menuju ke padang besa thailand. dengan berbekalkan keta polis n rambut ala2 sarjan gitu aku menyusuri laluan sempadan dgn no hal..heh

dah membeli dan membelah dari situ aku pon terus saja ke uum. ada pesta konvo n petang tu ada kawan bini aku naik pentas amek ijazah dia.

tunggu pye tgu hampeh..xjumpak langsung membe dia. dah le 2 jam tgu. hasilnye xde. seperti biasa gak bini aku tenang jer....xde rezeki bro...xpe la. len kali la jmpa.

walaupun konvo mini di uum tapi orang yg datangnye..masya allah ramainya..

sekelian tempat sekitar dewan mas tuh penuh ngan manusia. macam ada rapat umum yg aku penah folo jer dl. huhuhuhu


ushar2 la gambo yg aku hambik nih. gambo kat siam aku tak hambik. dah selalu masuk secara 'halal' gitu.huhuhuhu





0 comments:

È