RSS
Kita tak mampu untuk membahagiakan semua orang dan semua orang tidak mampu membahagiakan kita.

anda di rindui....

tekujat aku ptg nih bila mana aku dapat tau dari opismate yg idola lawak aku yang berbahagia tuan din beramboi dah kembali ke rahmatullah...

aku kenali nama din beramboi masa umo aku 16tahun rasanya. stp bulan musti mau beli ujang. kredit to ujang yg telah memberi peluang mengenali din beramboi dan bilamana din beramboi ke tv aku masih meminati kelawakan tahap gaban terhadap beliau.

idea melawak yg datang dengan spontan sangat menarik dan best.

dan maka pada harini telah ku dengar akan pemergian beliau. allah panggil en. din beramboi. dalam masa beberapa hari beliau jatuh sakit akibat dari denggi berdarah seperti yg beritakan beliau telah meninggal.

alangkah mudahnya allah menghidup dan mematikan manusia. tanpa disangka2 din beramboi meninggalkan dunia yg penuh tipu daya nih.

aku akan rindui lawak allahyarham din beramboi. moga rohnya berada dikalangan orang yang beriman.

al-fatihah....

1 comments:

ciK LyndaWawa said...

takziah buat keluarganya..

ciK LyndaWawa said...

takziah buat keluarganya..

È